Gudstjeneste

Hver søndag kl. 10:00 og 12:00.

Menighetens viktigste samlingspunkt.

Begge gudstjenestene er helt like, bortsett fra BT-kirke kun kl. 10:00.

Forkynnelsen

Forkynnelsen er sentral i gudstjenesten. Talene varer ca 30 minutter, og oftest taler en av våre pastorer. Relevans til liv og hverdag er viktig.

De fleste talene er del av en større serie. I seriene søker vi en helhet gjennom året, og veksler mellom tekster fra hele Bibelen, og aktuell tematikk.

Kaféen

Hver søndag serverer vi gratis kaffe og te før møtet. Du har lov å ta med kaffen inn i salen også!

Etter gudstjenesten serveres igjen kaffe og te, nå utvidet med kaker, frukt og saft. I kaféen møter du mennesker i ulik alder. Vi ønsker at du kan stanse igjen, enten du kommer alene eller sammen med andre.

z

Lovsangen

Lovsang er viktig i gudstjenesten. Vi bruker stadig nye sanger i kombinasjon med «klassikere».

Team med forsangere og musikere leder lovsangen. Musikken har en moderne stil, tekstene kommer på storskjerm, og det er lett å synge med.

BT-kirka

Barnas møte og barnas tro er like viktig som voksnes. Derfor har vi egen samling for dem. Etter ca. 15 minutter sammen i hovedsalen, går barna til sine ulike grupper.

Registrering før møtet handler om den gode starten, det å bli sett og å få navnelapp. Teamet som er med i BT-kirka jobber aktivt for å skape trygghet og relasjoner for alle barna.

Her kan du høre på taler fra gudstjenestene:

Kalender over gudstjenestedatoer finner du HER.