TOUCHPOINT

Torsdager 19:30

En kirke så bra at du vil invitere vennene dine med

Vi legger vekt på kvalitet og forutsigbarhet når det gjelder tid, innhold og form, slik at du vet hva du kommer til. Møtene varer mellom 60-75 minutter, og har en moderne profil med lovsang og forkynnelse i sentrum.

På Touchpoint er det alltid gratis kafé etter møtet. I kafeen er det av og til sosiale happenings, for eksempel quiz. Sjekk oss ut og bli tatt imot av vennlige mennesker, inspirert av lovsangen og positivt utfordret av forkynnelsen!

Fire fokusområder

MØTENE

Vi har møter i Randesund Misjonskirke torsdager 19:30. Info om datoer og hva som skjer på møtene blir lagt ut på Facebook.

CONNECT

Våre smågrupper! Her samles vi i hjemmene og deler liv, tro, tvil – gjerne over en kopp kaffe. Man lærer mer om seg selv og dype vennskap formes.

SOCIAL

Turer og aktiviteter hvor fokuset er å ha det gøy og bli kjent med nye mennesker. Våg å bli med – selv om du ikke kjenner noen!  Informasjon om Social-eventer blir publisert på Facebook.

Tjeneste

Tjeneste er en flott måte å få bruke og utvikle dine gaver og talenter i Guds rike. Vi har bruk for alle! Gjennom tjeneste bidrar du til fellesskapet og kommer mer på innsiden av Touchpoint.

Støtte Touchpoint?

Touchpoint er totalt avhengig av gaver for å kunne drive arbeidet. Mange ser det som en glede og et privilegium å være med å også bære det økonomiske ansvaret sammen, og slik være med å virkeliggjøre Touchpoint sin visjon, det oppdrag som Jesus har gitt oss.

Trykk HER for å bli fast giver!

Endre beløp? Ta kontakt med administrasjonsleder på jens@mkirken.no

Marius Hodne

Studentpastor, marius@mkirken.no