Vårt arbeid for barn

BT-kirka

Vår søndagsskole! Hver søndag kl. 10:00.

BT-kirka er inndelt i i Mikrokirken (0-2 år), Minikirka (3-6 år), Barnekirka (1.-4. klasse) og Tweens (5.-7. klasse).

Supertirsdag

Tirsdag er barnas dag i Misjonskirken! Da myldrer det av stort og smått hele ettermiddagen, med Dans, Kompis, Sangknøttan og Speider.

Tweens Night

For barn i 5.-7.klasse, er relasjoner viktig. Vi ønsker å legge til rette for at barna både kan få gode venner i kirka, få en relasjon med Jesus, og også se på kirka som et hjem! Derfor har vi Tweens Night fredager kl. 18:00-19:30.

Her har vi det gøy og blir bedre kjent! Det er også alltid trygge voksenledere til stede. Barna går gjennom ulike stasjoner med andakt, aktiviteter og noe å spise. Det er også alltid kiosk.

Småbarnstreff

Er du hjemme med baby eller småbarn? Velkommen til småbarnstreff i kirken torsdager fra 9-12. Ta med niste om du vil, så har vi kaffen klar. På småbarnstreff møter du foreldre i samme livsfase, vi leker og har samlingsstund med fokus på musikk.

Lurer du på noe?

Hannah Træen

Barne- og familiepastor
hannah@mkirken.no